terça-feira, março 01, 2005: Firm eyes RSS feeds as ad vehicle
...
On Monday, the company introduced a self-service system that lets online publishers pair advertising with their RSS feeds. Called BrightAds RSS (after the technology format known as Really Simple Syndication), the service takes advantage of Kanoodle's keyword advertising system to match Web content to relevant ads. Once a publisher signs up, an advertising link will piggyback on its syndicated feed sent to third-party news readers.
...
CNET News.com
About
- CMT Taveira
- View profile
Recent posts
- Greatest Hits of Product Placement
- SPIT
- La inversión publicitaria en Internet se triplicar...
- Orientação ao cliente...
- "Utilizações Ilegais" e Progresso Tecnológico
- O Efeito CSI...
- Indelible Branding
- Marcas assentes em cores e a propriedade dessas cores
- As Marcas têm menos relevãncia para os compradores...
- British TV viewers lead the trend of illegally dow...
Archives
- dezembro 2004
- janeiro 2005
- fevereiro 2005
- março 2005
- abril 2005
- maio 2005
- junho 2005
- julho 2005
- outubro 2005
- dezembro 2005
- janeiro 2006
- fevereiro 2006
- março 2006
- agosto 2006
- janeiro 2008
- fevereiro 2009