quarta-feira, fevereiro 02, 2005: Advertising: Fake Commercial Spots Spread Quickly on the Internet
...
Given that others, from enthusiasts to self-promoters to corporate critics, are likely to keep making unsolicited ads as well, Mr. Masters said, some of the work will hurt brands and some will help them. "Companies just need to find smart ways of dealing with this new word-of-mouth, homegrown advertising," he said.
...
The New York Times > Business > Media & Advertising > Advertising: Fake Commercial Spots Spread Quickly on the Internet
About
- CMT Taveira
- View profile
Recent posts
- Advertising: Men Are Becoming the Ad Target of the...
- Embrace the Blogosphere
- Lições da Central de Comunicação - Para quem queir...
- SONY PAYS $25,000 A MONTH FOR GAWKER BLOG
- Aparecimento de "Ténis" em filme gera enorme procu...
- Levar o cliente do sofá para a Loja
- Best product in a leading role
- BBC's Europe coverage attacked
- Bloggers tackle the Super Bowl
- Cinema Catártico
Archives
- dezembro 2004
- janeiro 2005
- fevereiro 2005
- março 2005
- abril 2005
- maio 2005
- junho 2005
- julho 2005
- outubro 2005
- dezembro 2005
- janeiro 2006
- fevereiro 2006
- março 2006
- agosto 2006
- janeiro 2008
- fevereiro 2009